21 november 2019

Tillbaka på banan igen!

Efter alla dessa sjukdagar så är jag åter på benen igen och idag kör vi jobb som vanligt! Underbart skönt. Inte för att jag är helt hundra i kroppen än, men fy för att ligga hemma och vara dålig. Klättrar ju på väggarna av att vara hemma. Avskyr det även att det är ett måste ibland.

Hoppas det ska gå bra och arbeta idag som vanligt. Är så enormt sugen på att åka till gymmet, men det vore inte så smart av mig att göra det redan. Jag känner min kropp vid det här laget. Får vänta lite till med det.

Hoppas att ni andra är pigga och glada i den här mörka och gråa november månaden. Hörde på radion att det varit århundradets gråaste november! Vet inte när solen lyste senast. Jo igår var den faktiskt framme en stund. Säkert i en hel kvart. Men innan dess var det flera veckor sen sist! Kan det inte bli vår snart?

//Sofie 

Inga kommentarer: