15 november 2019

Myspys en torsdagseftermiddag

Igår var Hugo också hemma från skolan. Han hängde med min mamma på förmiddagen och sen kom jag ditt efter lunchen.

Elin, Minna och Majken var också där en sväng. Så längesen jag träffade mosters och fasters favoriter så det var mysigt.

Jag kom till och med ut en liten barnvagnspromenad med Majken och Ebbe.


Ebbe är verkligen ingen van barnvagnshund, men vi tog oss runt en liten runda i solen. Japp solen! Den visade sig igår eftermiddagen en stund så då gäller det ju att tanka upp D-vitaminen.

Annars är status fortfarande förkyld. Jag blir så trött på skiten. Är så himla trött på kvällarna så jag skulle kunna gå och lägga mig redan vid 18-tiden typ. Det tar på krafterna och inte vara på topp. Se hur helgen blir om vi alla lyckas ta oss iväg för att fira Linus som fyller år. Annars får vi dela upp oss så den friska delen av familjen åker. Lite tråkigt då vi planerade in den här helgen för så länge sen...

//Sofie 

Inga kommentarer: