16 november 2019

Maraton i soffan

Barnen och Pontus for på kusinkalas i Stockholm idag på morgonen. Jag ligger hemma helt genomförkyld. Har varit ute och rasta Ebbe i regnvädret några gånger. Åkte även in till stan och gjorde några ärenden sen har jag mest legat i soffan.

Fick ett ryck å testade att streama så började kolla på "Vår tid är nu". Har ju hört alla prata om denna serie hur länge som helst. Jag är ingen seriemänniska men den här fastnade även jag för. Så när jag ändå ligger hemma och är dålig, nätet funkar, familjen är bortresta så passar det ju bra med lite maraton från soffan.


Lyxade till med räkmacka i min ensamhet. Skönt med lugn och ro men nog saknar jag min familj. Hoppas att jag vaknar piggare imorgon.

//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Vi var också sena med att kolla på den serien men som du skrev så var det så många som tyckte om den så tänkte att jag lär väl se den då! Jag tycker också den är jättebra 😄