05 november 2019

Matförgiftning?

Igår kväll blev jag jättekonstigt efter att jag ätit. Fick panik ont i magen och fick springa till toan. Och ja, där satt jag sen. Hela kvällen spenderades sittandes där. Jag tömde allt och lite till så att säga. Trodde det var över sen men hade svårt att sova. Fortsatte att få panik attacker av att jag behövde gånoch göra nummer två hela natten fast jag hade liksom inget mer att tömma.

Låg sen och fick som febertoppar till och från. Öppnade balkongdörren på vid gavel med minus grader utanför och var ändå varm.

Mådde bättre i morse men efter att barnen åkt iväg med skolbussen så la jag mig och sov. Sov i flera timmar och sen var jag som en ny människa igen. Har inte känt av något mer efter det. Jätteskumt! Måste reagerat på något jag åt igår. Åkte väl på någon typ av matförgiftning. Alla symtomen stämmer in på det.

Jag har varit ute och gått med Ebbe och det kändes precis som vanligt, skönt!

Imorgon kör vi vanlig vardag igen med jobb etc. Det ser jag fram emot. Avskyr att vara hemma å vara sjuk...

//Sofie 

Inga kommentarer: