25 november 2019

Måndagskväll

Sitter i soffan och ska kolla in senaste avsnittet av "Vår tid är nu". Kom på att det ju har släppts ett nytt avsnitt efter att jag äntligen lyckades plöja igenom alla andra avsnitt förra veckan.

Den här måndagen har varit energirik! För ovanlighetens skull då jag annars mest går omkring och känner mig dränerad på energi. Men ni förstår att idag efter jobbet tog jag mig iväg till gymmet. Första gången på två veckor som jag känner mig tillräcklig frisk för att ta mig dit.


Tror det var det som gav mig lite ny energi igen. Efter gymmet åkte jag och storhandlade mat. Hem och träffa familjen och åt middag innan de for iväg på sin tennisträning. Har packat upp matvaror, röjt i köket, tvättat och grejat. Duschat och hoppat i pyjamasen så nu sitter jag i soffan och ska kolla på tv som sagt. Och jag är inte helt tömd på energi, det ni!

//Sofie 

Inga kommentarer: