23 oktober 2021

Vantlös

Då var det fredag igen! Det firades med ett back intervallspass på gymmet. 


50 minuter senare var jag så trött och så svettig. 


Skönt att hoppa in i duschen efteråt. Inte lika skönt att åka till jobbet om jag ska vara helt ärlig. Kändes att det var fredag om jag säger så. Det var däremot extra skönt när jag äntligen fick stämpla ut på eftermiddagen. 


Våra fredags eftermiddagar/kvällar innehåller ju en massa innebandy. Först är det Leah som ska iväg och sen Hugo.


Jag tog med Ebbe och gick en promenad under tiden. Som vanligt. En miss var att jag glömde vantar. 


Fick gå in på ICA och köpa mig ett par för att kunna överleva promenaden. 


Ena dagen är det 24 plus grader och igår var det endast 2 plus. Det varierar temperaturen. 


När vi kom hem sen hade Pontus fixat middagen. Kan varit dagens bästa. 


//Sofie 

Inga kommentarer: