05 augusti 2010

Årproblem

Asbylaget hade ju sönder en massa åror under gårdagens tävling så denna dagen kommer Pontus behöva ägna åt att tillverka nya. Kul. Vet i tusan vad jag och barnen ska hitta på... Får ringa runt och höra med lite folk tror jag allt:)

Trött är jag som jag vet inte vad. Ändå har Leah sovit bra i natt. Hon vaknade bara en gång och ville ha mat och sen sov hon till klockan halvåtta! Dock vaknade ju Hugo tidigare men ändå.. Dåligt med bilder här i bloggen jag vet. Har ju ingen kamera så då blir det ju inga nya bilder tagna tyvärr. Gunnar lovade att komma över med bilderna jag tagit med hans kamera men det har inte blivit av än. Vi måste verkligen köpa oss en kamera! Synd att man inte är gjord av pengar bara.

Ska försöka hinna med en löprunda idag i alla fall. Så jag känner att jag fått något vettigt gjort. Städningen som borde göras orkar jag inte ta tag i. Inte idag.

//Sofie

Inga kommentarer: