24 augusti 2010

Pyssel

Tycker jag är insatt i barnvagnsvärlden då vi (tyvärr) varit och byt och haft oss ett par gånger. Räknade ut att vi haft 8 vagnar på två barn... Jaja men det där med mugghållare hade jag missat helt! Så fånig detalj så det kanske är därför jag inte lagt märke till det:)

Sitter i soffan och min älskade sambo står i köket och lagar kyckling till oss. Har haft en lugn dag. Pluggat, gått promenad, handlat mat, städat lite och tvättat. Vårt tvättberg minskar ju aldrig. Trots att maskinen går på högvarv hela tiden. Tyckte vi hade mycket tvätt med ett barn men det är inget mot nu.. Kanske har med att Leah kräks så mycket att göra? Hugo var ju likadan i hennes ålder... Kul med kräkbarn:) Kanske att det blir en löprunda ikväll också. Får se om tid ges till det. Sprang ju igår så det är ju inte hela världen men vädret är ju så fint så det vore skönt att få komma ut en sväng:-)

//Sofie

PS: Mitt nya liv går annars riktigt bra. Snart andra dagen avklarad haha. Måste peppa sig själv annars orkar man inte.

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Jaha, nej jag visste inte heller att de kunde va inåt. Man lär sig nytt varje dag ;) Hihi!

Jaha, det där om hållarna har jag nog missat :P Får kolla youtube sen :P

Kram