31 augusti 2010

Promenix

Efter jag lämnat Hugo på dagis så tog jag med Leah och Poker på långpromenad. Eller ja vi var ute i en timme i alla fall:P Igår var jag riktigt duktig då jag först var ute och sprang långt och sen gick jag kvällspromenaden med Poker så fick Pontus ta läggningen av barnen haha:)

Vi var och firade lilla Alma igår som blev hela 1 år! Shit tycker det känns som igår jag fick ett sms om att de fått en liten tös och igår gick hon sina första steg! Tiden går i rasande fart... Det gäller att stanna upp ibland och njuta:)

Ikväll ska vi fira svärfar som bli ** år gammal, ja man talar ju inte om en mans ålder hoho. Nu har jag lagat en gratäng av gårdagens rester, får väl se hur den blir hoppas på god. Sen är det skolarbete när fröken Gustafsson har somnat.

//Sofie

Inga kommentarer: