15 augusti 2010

Släktträff

Igår var vi nere i Halland och var på släktträff på Pontus morfars sida. Kul kul. Dock blev det mycket bilåkande men det gick ju det också även om barnen skrek en del. Hade det trevligt med god mat och trevliga människor, dock inte så många jag kände haha. Hugo var som ett litet yrväder hela tiden och sprang omkring överallt. Leah var också på gott humör. Det stora negativa var väl att efter 4 timmars bilresa komma fram och det finns ingen toa utan bara utedass!! Jag HATAR dass. Men tillsist gjorde Sandra och jag vad varje människa måste i en kritisk kissituation och gick på det där dasset. Fanns ju inget lås heller så den ena fick hålla vakt haha. Vi åkte hemifrån runt sjutiden på morgonen och var hemma runt elva på kvällen så det blev en låång dag för oss alla.

Dagen började lugnt. Hade ingen ersättning hemma så jag fick åka ner till ICA och shoppa. Passade då på att handla med lite gott nybakt bröd till frukost och lite annat mumsigt. Var jättelängesen sist jag åt smörgås till frukost så det smakade riktigt bra. Nu är vi hemma hos mamma och pappa. De har passat Poker medan vi var borta och de ska bjuda på mat också. Gött! Ikväll ska vi ut till Pontus föräldrar. De ska sätta upp flagstången och det måste bara jag se när de gör haha. Jag undrar hur det går till när man ska sätta en 15 meter lång stång upp i luften:-)

//Sofie

Inga kommentarer: