03 augusti 2010

Löperskan Sofie

Har varit ifarten idag haha:) Tog mig en tur nu på förmiddagen men det var seeegt! Skulle ha sprungit 5 kilometer men jag bangade den extra svängen så det blev 4.5.. Asså löpning sitter så mycket i huvudet! Jag menar jag orkar ju det vet jag ju och sen är jag så seg och trött i huvudet och då blir det en kortare sträcka fast jag mycket väl hade orkat den andra. Jaja man har ju olika dagar. Håller hårt på mina löpdagar nu så att jag kommer vara i någorlunda form till loppet:)

Annars så pratade jag nyss med Maria i telefon och hon ska komma förbi lite senare och fira Hugo i efterskott. Ja och kanske umgås lite med mig haha. Igår var vi i Malexander och kikade på sommarodden. Det blev uppehållsväder som tur var:) Asbydamer kom på en superbra andraplats och herrarna på fjärde. Ser lovande ut inför fortsatta tävlingar.

Nu ska jag klä på mig och sen göra lite lunch till familjen.

//Sofie

Inga kommentarer: