10 augusti 2010

Tjejträff

Idag har jag umgåtts med Emelie och Tina. Mycket trevligt. Satt hemma hos Tina och snackade skit och fikade:) Leah fick följa med såklart:) Hugo lämnade jag av hos Pontus när han slutade jobbet så fick de umgås undertiden, lite far och son tid haha.

Annars har det inte hänt mycket här idag..Försöker minska på vårt tvättberg men det tar tid.. Imorgon ska vi äntligen umgås lite med Noomi och barnen. Det var svårt att få till det men nu så hoppas jag att vi ska kunna ses. Usch är trött i kroppen. Har varit ute och klippt gräs i över två timmar.. Och våran gräsklippare är ungefär lika smidig som en som man drar för hand. Magövningarna är ännu en gång gjorda så nu funderar jag faktiskt på att lägga mig i sängen och njuta av tystnaden som råder i huset:)

//Sofie

Inga kommentarer: