09 augusti 2010

Sprungit låångt:)

Idag skulle vi ha träffat Noomi med barn men Pontus lämnade ju in Volvon på verkstan i morse och vår syskonvagn går inte in i den andre bilen..Så vi ska ses imorgon istället sa vi. Tog en tur hem till mor istället. Där så passade hon barnen medan jag tog en löprunda. Idag sprang jag hela 9 kilometer! Gud såå duktig jag är!! Är riktigt stolt! Det är ju bara 3 1/2 månad sedan jag låg och krystade på BB och nu orkar jag springa 1 mil!!! Gött för nu vet jag att jag kommer orka hela loppet också, hoppas jag:)

Efter det så hann jag med att träffa både Maria och Kamilla som var hemma på besök. Maria förgade och klippte alla, dock inte mig. Ikväll har vi varit en sväng hos Sarah och Krille. Jag hann med att handla medan Krille och Pontus plus barn var på hundpromenad. Nu sitter jag här och funderar på om jag till slut lyckades bli medlem på facebook? Kanske borde kolla upp det? Hela sidan segade ihop när jag satt med det förut så jag vet i tusan vad som blev av det..

Inga kommentarer: