23 augusti 2010

Skolan är igång på allvar

Kom just in efter en promenad med Poker och Leah. Leah fick sitta i den nya babybjörnen hon fick i doppresent och jag kan inget annat än älska den! Gud så bra! Vi fick ju låna en äldremodell av babybjörn innan och den var jag inte så förtjust i då jag fick så ont i ryggen. Men denna är super då man har stöd för hela ryggen och inte bara den övre delen. Skönt att slippa dra på vagnen alltid också. Leah som gillar att vara i famnen tycker det är skoj att få sitta så hon ser lite. I vagnen vill hon inte ligga ner i om hon inte är trött vill säga för då somnar hon. Ska bli bra sen när hon blir lite större och kan sitta upp ordentligt. Det kommer hon att gilla.

Var i skolan idag. Vi blir en liiten klass som läser inriktning på funktionshinder/funktionsnedsättning. Rätt skönt det också, heller mindre grupper än stora tycker jag. Nu bajsar min dotter hör jag. Hon stönar hejvilt borta på filten haha intressant fakta va? Ska ta hand om henne nu och sen försöka kolla lite på uppgifter vi fått i skolan. Roligt värre. Är lite sur på CSN också för jag har inga pengar fått...När jag gick in på deras hemsida och kollade så har de ändrat utbetalningsdatumet, undra varför? Behöver mina pengar. Det ekar i plånboken.

//Sofie

Inga kommentarer: