17 augusti 2010

Heeeej alla mina bloggläsare!!!

Åhh där fick jag allt till rubriken:)

Sitter hemma hos Pontus föräldrar. Hans mamma fyller år idag så vi är och firar henne. Leah sitter i farfars knä och Hugo leker bilbana med faster. Så jag smet iväg hit till datorn:) Har fortfarande ingen hemma och det är seeegt!!! Fattar inte vad man gjorde innan datatiden och Internet. Någon som vet?

Har haft upprop i skolan idag också. Kul att träffa alla igen. Drar igång på riktigt på måndag så då är det hårda bud igen. Men det är baar en termin kvar så det ska jag klara. Allt går med vilja! Leah fick vara hos Sarah och Krille under tiden jag var på uppropet. Hon måste lekt en massa med kusin Emma (1 månad gammal) för hon var helt slut när vi kom hem haha.

Igår tog jag mig en löprunda. Blev bara 2 förra veckan så jag har lite att ta igen denna.. Ikväll blir det dock ingen. Nu ska jag kika i lite andra bloggar och andra sidor. Som sagt det är tomt utan Internet.

//Sofie
Hittade denna bilden på svärföräldrarnas dator. Tänk på lördag är det Leahs tur att döpas..:)

Inga kommentarer: