26 augusti 2010

Kostymprovning

Pontus har varit och inhandlat sig en ny kostym. Han ska på begravning imorgon så det skulle ju ha kunnat varit till ett roligare tillfälle men men..Jag bli hemma med barnen då. Det är ju Pontus som stod personen närmast.

Har vart på kvällspromenad hela familjen. Gud så mysigt, spöregn och skrikande barn. Nu sover de små liven i alla fall så vi njuter av tystnaden haha.

Var en sväng och hälsade på hos Emelie och magen idag. Trevligt! Men Leah blev lite övertrött så då fick vi åka hem. Hade ju ingen vagn med mig såklart. Det är det jobbiga med att ha flera vagnar, det är alltid fel vagn som ligger i bilen förhållade till vilket barn man har med sig *I-landsproblem*.

Pluggat lite har jag också hunnit med. Svärmor var även förbi med kantarellerna vi plockade igår. Så Pontus var glad när han kom hem från jobbet:)

Nu ska jag kika på min sambo som går catwalk för mig i sin nya kostym. Han är så stilig så<3

//Sofie

Inga kommentarer: