28 augusti 2010

Lördag igen

Veckorna rullar verkligen på..snart ny vecka igen, shit! Har varit hos optikern idag på morgonen. Gick väl bra men som vanligt har de inte mina linser hemma så jag får gå i brillor tills de får hem dem. Efter det gjorde jag stan ihop med Sandra. Hittade leggings och det är ju alltid bra:) Tänker inte köpa nya jeans, jag ska komma i mina gamla! Och till dess är leggings perfekta att ha:-)

Måste ge dagens ros till min underbara sambo som gav mig sovmorgon plus att han tog barnen inatt! Åhh så underbart!!<3

Ska snart äta mat här hemma. Sen vet jag inte vad lördagen har att erbjuda. Imorgon blir det frukost hos Gunnar, babysim med Leah och sen ska Sandra och jag ge oss på 10 kilometer... Se hur det går:)

Bilder kanske jag kommer kunna börja med här igen nu då vi fått tillbaka vår dator och hårddisk från Anders. Så nu fungerar den som den ska, skönt!

//Sofie

Inga kommentarer: