16 april 2012

Barnmössor med namn!

Är det någon som har tips någon bra hemsida där man kan beställa roliga barnmössor med deras namn på? Jag har suttit och letat på nätet och hittat ett par sidor men ingen egentligen som känns helt hundra.

Hugo och Leah fick ju varsin mössa med sina namn på av deras mormor förra året (tror jag det var) och de mössorna har de använt massa! På sidan av mössorna står det "Lilla Noas" så jag googlade det men fick inget napp.

Hittade denna sidan och där hade de mössor som säkert barnen skulle vilja ha:) Monster och spöken det är ju vad som gäller här hemma just nu:)

Se om jag kan hitta någon annan sida. Jag skulle så gärna vilja ha liknande de mössor som de har nu. Se om jag lyckas med det:)




Inte världens bästa bilder på just mössorna men vad gör väl det när det är världens sötaste ungar som bär upp dem?:) De här bilderna är från Mars 2011 och både Hugo och Leah kan fortfarande ha sina mössor. Det är tecken på bra mössor tycker jag!:)

//Sofie

Inga kommentarer: