29 april 2012

Bilder på Moi!



Pontus är mer än värdelös på att ta bilder. Igår var det bara jag som höll i kameran. Frågade Pontus vid två tillfällen om han kunde knäppa kort på mig. Första gången utanför kyrkan på mig och Leah. Pontus knäpper ett kort. "Det blev okej, tror jag..." Ähh man ser oss ju inte ens!

Sen ville jag ha ett kort på mig och Linus. Skitdålig bild det också. Återigen knäppte han endast ett kort. Pontus lever kvar i den tiden då man hade filmrulle i kamerorna. Han har inte förstått att har man digitalkamera kan man faktiskt ta massa bilder och sen radera de som inte är bra. Och inte minst kan du se bilderna på displayen när du tagit kortet och där av bedöma om det blev en bra bild eller inte. Radera eller ta om liksom.

Det här är ett inlägg om varför det så sällan är bilder på mig i min egen blogg. Eller ett inlägg om hur irriterad jag kan bli på min sambo ibland:)

//Sofie

Inga kommentarer: