20 april 2012

SkitVäder!

Så himla tråkigt väder vi har! Regn, blåst, snö, solsken, molnigt, minusgrader, plusgrader etc... Kul kul när det är i mitten av April. Börjar mer och mer tro att den lilla vårkänslan vi fick i Mars månad det är den våren vi får i år. Hoppas på en fin sommar istället.

Gulliganerna är precis iväg skickade till dagis ihop med pappa som ska till jobbet. Jag har hunnit skriva en inköpslista för det börjar eka rätt så bra i våra skåp och lådor. Där märks en skillnad när det är Pontus som ska ha hand om mathandlingen och när det är jag som har hand om den annars. Han har liksom inte ens reagerat över att det inte finns något i skåpen. Inte förrän nu i morse när jag påpekade det.

Han lever väl i sitt lyckorus sen Brynäs tog sitt efterlängtade SM-guld igår så han märker inget annat:)

Grattis Brynäs:) Men jag säger som Hugo sa på frågan om det var kul att Brynäs vann igår: "Jo det är kul. Men LHC är roligare!" Min fina pojke<3

//Sofie




Inga kommentarer: