16 april 2012

Sökt Lite Jobb och Pratat i Telefon

Det är vad jag har gjort. Väldigt produktiv dag jag haft. Hannah och jag pratade nog i 2 timmar. Alltid lika trevligt. Speciellt eftersom det var ett tag sedan sist vi pratades vid. Att det alltid ska gå så lång tid mellan gångerna? Är väl så när man lever helt olika liv och har fullt upp på sitt håll.

Har suttit och knåpat ihop 3 jobbansökningar också. Hoppas man i alla fall kan få ett svar från dem. Jag ska bli bättre på att skriva upp tider när jag sökt jobben så att om jag inget hört något efter ett tag kan jag ringa och höra mig för. Hör inte de av sig så får en själv höra av sig:)

Nu väntar jag på att min familj ska komma hem. De är tydligen och kollat på pärlspont till köket på "materialmännen". Jag är imponerad att Pontus äntligen tagit tag i det:) Jippie vi kanske snart slipper de gröna väggarna där inne!

//Sofie

Inga kommentarer: