15 april 2012

Nu håller vi på Brynäs!

Jag är ju faktiskt en gammal Brynässupporter och visst vore det ju skoj om de tog hem SM-Guldet ikväll:) Heja Heja ropar vi här hemma i soffan!

Ikväll lyxade vi till det och handlade mat från pizzerian till kvällsmat. Vi såg när grannen kom hem med sina pizzakartonger och blev så sugna. Eller rättare sagt ingen av oss hade ork att ställa sig i köket. Jag tog kebabrulle, kommer inte ihåg när jag åt det sist. Eller om jag någonsin ätit det? Brukar ju alltid dela en pizza eller ta en sallad. Gott var det men gud så mycket mat. Orkade bara hälften...

Pontus sitter och äter popcorn han poppat. Jag är inte lika förtjust. Inte just att det är popcorn utan att det var ett utgångsdatum 2010 på paketet. Men Pontus påstår att sånt inte kan bli för gammalt. Jag är inte lika säker..

Nu ska jag krypa tillbaka ner under täcket och fortsätta kolla på matchen. Min mage är återigen jättesvullen. Ska ringa ner till Värnamo och sjukhuset för att höra så allt är som det ska.

//Sofie

Inga kommentarer: