21 april 2012

Saknar promenader och träning!

Det har jag saknat sen första dagarna efter operationen. Det är hemskt och inte ens kunna gå en ordentlig promenad. Att bara sitta still är inget för mig. Helt ärligt...Det kliar i kroppen. Att jag inget kan göra. Nu har jag ändå börjat komma igång så smått och kunna göra lite sysslor här hemma. Men jag skulle ju aldrig ta mig runt på en promenad som det är just nu. 

Och ikväll är jag mer svullen än jag vet inte om jag någonsin varit så svullen innan. Ställer jag mig i profil ser jag verkligen gravid ut! Ja jag är svullen och det är bara två veckor sen operationen men det gör mig ändå rätt deprimerad. 

Jaja nu ska barnen nattas och sen väntar soffläge då min mage som sagt är väldigt svullen och det som gäller då är vila. Inga promenad och träning här som sagt:) 

//Sofie

Inga kommentarer: