16 april 2012

Redan Lunch

Tiden har gått fort denna förmiddag. Vad har då jag gjort? Hmm legat i soffan? Jag har kollat på första avsnittet av "Född 2010" på webben. Jag tipsade ju till och med om den serien men har inte lyckats se ett enda avsnitt! Illa:)

Sen har jag suttit och sorterat bilder från kameran och datorn till hårddisken. Pontus mormor ringde också och frågade hur det var med mig. Pratade i 1 timme tror jag, riktigt trevligt. Var ju ett tag sen jag träffade henne sist.

Ätit lunch har jag faktiskt också hunnit med. Precis faktiskt. Japp så är det. Rester av gårdagens pizza blev det. Så nu vet ni det.

Om jag skulle ta och fortsätta med bilderna som jag inte är riktigt klar med...

//Sofie 

1 kommentar:

Linda sa...

Hehe, ja just ja, hon kom ju bara litet senare! :D Kul då blir det kalas om ett par dagar! :D
Kram