20 april 2012

FredagKväll

Den här dagen har det varit något hela tiden. Mer än vad jag gjort på länge:) På förmiddagen åkte jag och hälsade på Cissi med barn. Trevligt som alltid:) Det var lite tomt att åka dit utan mina egna troll men nästa gång så får de hänga med de också. Fick 2 påsar med urvuxna kläder efter Alma som Leah kan ha. Perfekt! Det tackar vi enormt mycket för!

Sen när jag kom hem så hade svärmor varit och hämtat barnen på dagis så då blev det lek här hemma tills Pontus kom hem. Sen var svärmor snäll och hjälpte mig och handla mat. Hugo och Leah var också med och körde sina egna kundvagnar. Så duktiga så:)

Pontus har börjat med väggarna i köket. Hoppas vi hinner det mesta nu i helgen. Återstår och se:)

Nu är maten på G och sen ska jag inte göra ett jävla skit. Är så trött. Svullen om magen också känner jag. Bäst och ta det lugna då.

Djup fokusering när det leks med modellera:) 
//Sofie


Inga kommentarer: