18 april 2012

Plockar och Grejar

Ja det går inte fort men det blir ju lite bättre än hur det var innan i alla fall:)

Barnen är en sväng på dagis i dag. De skulle ju fira Leah idag och det såg hon fram emot. Sjunga ska de göra. Det har Leah koll på:)

Pontus mamma ska hämta barnen sen så det blir en lite kortare dag för dem. Skönt:) De ska även åka och hämta Leahs "Hello Kitty" tårta efter dagishämtningen. Hugo tjatar redan om vilken tårta han vill ha när han fyller år. En spöktårta som är tjock ska han ha! Ska se om jag hittar bild på den så kanske ni förstår vad han menar.

Om jag skulle återgå till att vika tvätt och bädda sängar? Tror det. Lägga på i pannan skulle också behövas. Det tar sin stund innan jag är nere i källaren så jag kanske skulle börja röra mig neråt?:)
Jag hittade den! Ni ser väl hur tjock den är? Bild lånad härifrån:)

//Sofie


Inga kommentarer: