24 juli 2012

Alldeles för lugnt...

Att vara hemma själva utan barn... Saknar dem! Pratade just med dem i telefonen och Hugos mun gick i ett. De har det riktigt bra på sjön i det fina sommarvädret med andra ord:)

Vi var ute i går kväll och lämnade av Hugo och Leah hos deras farmor och farfar på deras båt. Efter det tog Pontus och jag och gick på restaurang och umgicks bara vi. Var härligt då vi inte haft tid att bara vara han och jag på hela sommaren. Jag jobbar, sköter allt här hemma och barnen såklart. Pontus han ångar på för fullt för att renoveringen ska bli klar. Det går framåt så det är skönt men jag längtar tills det är klart nu!

Vi hade funderingar på att hyra en film igår så vi åkte förbi HemmaKväll. Var där inne i 30 minuter och kom ut tomhänta. Nej vi är verkligen inga filmmänniskor. Hittade inget jag ville se. Det kostar ju lite med att hyra så då fick det vara:) Blev varsin bok och sen somnade vi som klubbade sälar båda två i husvagnen.

Gjort ärenden på stan idag och nu sitter jag med färg i håret. Snart ska vi till Emelie och Dennis på grillkväll ihop med Malin, Erik, Maria och Daniel. Kul ska vi ha:)

//Sofie

Inga kommentarer: