27 juli 2012

Bra Klocka?

Någon som har tips på bra och prisvärd klocka att ha när man tränar? Jag är inte ute efter massa funktioner. Vill egentligen bara kunna klocka tiden. Typ:)

Var inne på Intersport här i stan men där kostade den billigaste modellen 1600 kr! DYRT! Och de verkade vara väldigt avancerade de klockorna som han i affären visade mig. Ni som känner mig vet att jag vill ha det så enkelt som möjligt. När det kommer till teknik saknar jag allt. Intresse, tid, tålamod, pengar...

Ringde och rådfrågade Sandra och hon tyckte jag skulle besöka mediamarkt de ska tydligen ligga lägre i pris än sportbutikerna. 


Eller klockan förresten. Han i affären sa att det är inga klockor man tillverkar längre. Det är träningsredskap. Så tips på något bra träningsredskap? 


Polar RS300X pulsklocka
Det var den jag fick tips om idag. Nu när jag googlade på den såg jag att priset på nätet är bra mycket lägre än vad de ville ta i butik. Kanske skulle satsa på en sån ändå? 
//Sofie

Inga kommentarer: