21 juli 2012

En Fin Sommardag!

Idag har det faktiskt inte regnat en endaste gång! Det ni, helt otroligt för att vara den här sommaren. Och vet ni? Vår ström gick idag! Fy fan vad arg jag var och vad den människan i andra änden av luren på Eon fick veta det. Jag hatar Eon jag råder alla att inte bli kund hos dem. Vi har tyvärr inget val då det är deras elnät som går här ute men ni andra som kan välja. Välj inte dem.

I alla fall. Vi åkte med hela familjen ut och såg till hönorna hos Pontus föräldrar. Hade ju ändå ingen el hemma. Det resulterade i att vi tog en tur med deras båt i det fina (men på sjön blåsiga) vädret. Tufflade iväg till Torpön och färgelägret. Åt jättegod mat där och barnen sprang av sig innan vi tog båten tillbaka igen. Blev en hel dag ute på sjön. Skönt. Vi som inte ens hunnit med att få i vår båt i sjön i år. Då får man passa på att njuta när man kan låna svärföräldrarnas en stund:)



Hugo och Leah på "Sommakoa" och jättegod hamburgare som vi åt. Fast det hade räckt med bara hamburgaren och ingen pommes för oj så stor den var. Det andra slank ner det också men det var inte nödvändigt kände jag efteråt för gud så mätt jag blev.

Dags att börja tänka lite på kosten igen känner jag efter att ha haft det gött nu i sommar. Träningen hoppas jag komma igång med igen så fort den här skiten vill lämna min kropp. Jag har inte riktigt råd att chansa på att dra igång och träna nu och sen kanske bli sängliggandes. Nu när jag för en gångs skull har ett schema att gå på:)

//Sofie

Inga kommentarer: