23 juli 2012

Hängig och seg...

Nu får verkligen den här skiten mer än gärna lämna min kropp! Nu är jag mer döv på vänster örat än vad jag någonsin varit. Funderar på att ringa till vårdcentralen imorgon om det inte släpper för något sånt här har jag aldrig varit med om innan.

Hade planer på att åka till Bill och Bulls lekland i Motala med barnen förut men det sket sig. Av flera anledningar faktiskt. Slutade med att jag däckade en ½ timme i soffan efter lunchen. Välbehövligt.

Vår små troll åker ifrån mamma och pappa ikväll! Vi ska på grillning och femkamp hos Emelie och Dennis imorgon kväll och då ska Pontus föräldrar vara barnvakter. De ska ta med sig barnen ut på sjön och de ville gärna åka ut redan ikväll med dem. Så senare ska vi åka och lämna av humle och dumle hos sina farföräldrar. De blir alltså borta två nätter. Det har knappt hänt innan...Hugo och Leah ser framemot det något enormt. Åka båt, bada och farfar som lovat att fiska med dem! Whoo roligare än att vara hemma med sina torrbollar till föräldrar:)

//Sofie

Inga kommentarer: