17 juli 2012

Seg i Kroppen

Har fått min hörsel tillbaka! Fast nu tror jag att det slagit lock för det istället så jaja. Snorar och har rethosta som kommer så fort jag lägger mig ner. Inte bra. Tänkte ju dragit till gymmet idag men näpp det får vänta.

Barnen har varit hemma hos sina morföräldrar idag. Haft väldigt kul vad jag förstått, Leah har pratat massa om vad de gjort:)

Jag har undertiden de varit där passat på att göra något jag längtat efter. Nämligen storstädat! Det blir ju rätt skitigt i ett hus när det renoveras. Nu är i alla fall undervåningen skinande ren! Övervåningen är ju platsen för renoveringen så den får vänta på sin städning:)

Nämen! En bild på Pontus och mig. Tagen igår av Caroline precis innan kameran dog...Undra om det inte är Krille också där i bakgrunden? Så många personer på en och samma bild, inte illa:) Eller nåt... Jag är för trött för att skriva bildtexter känner jag. 

//Sofie



Inga kommentarer: