29 juli 2012

På Jobbet

Hann aldrig sätta mig vid datorn innan jag var tvungen att åka till jobbet imorse. Passade på att hinna skura badrummet och ta våra smutsiga golv istället:-)


24 timmars pass har jag framför mig. Sen imorgon när jag kommer hem blir det att greja inför Hugos födelsedag samt ett av kalasen vi ska ha för honom. Min stora prins hela 4 år på tisdag! Galet snart går han ju i skolan...


Angående min förkylningen så skulle jag bara varit tyst. Sovit skit i natt då jag inte kunnat andas ordentligt. Trots alla dess möjliga preparat som jag köpt hem från apoteket. Efter jag städade imorse med så blev det ytterligare värre. Hostar som en tok. Borde kanske varit hemma men så sjuk är jag ju inte. Är ju inte sängliggande liksom. Får väl försöka göra nada imorgon när jag slutat jobbet. Eller efter jag grejat inför Hugos kalas rättare sagt:-) bättre man är riktigt sjuk så man frisknar till någon gång än det här förkylningen som bara hänger sig kvar och man är halv pigg...


Jobba lite kanske?:-)


//Sofie


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: