12 juli 2012

Dagen som varit

Den har varit bra:)

Pontus och jag var taktiska och plockade in allt och packade upp allt i går kväll när vi kom hem. Det tog sin tid men gud så skönt att ha det gjort när vi vaknade i morse!

Barnen och jag drog en runda till stan och köpte bland annat presenter till kommande dop och födelsedags barn . Shoppade faktiskt skor också! Bara bra skor:) Såklart! Skulle väl aldrig köpa något annat:) Får visa bilder på dem sen.

Var även inne och byte en väska som jag köpte för inte så länge sen men som redan gått sönder... Tyvärr hade de inte kvar någon i samma färg så det fick bli en helt annan typ av väska. Men det duger bra den också.

Hade tänkte sprungit en runda ikväll men vi var iväg och hämtade hem Poker hos Pontus föräldrar och kom hem först nu.

Jag och barnen hann även med en vända upp till Pontus mormor. Barnen blev akut kissnödiga båda två när vi satt i bilen utanför ICA och väntade på Pontus som bara skulle handla en sak. Tur att ha gammelmormor boendes när då:)

Nu väntas räkor till kvällsmat. Inte helt fel. Tvätten ska väl hängas också annars blir det en luuugn och skön kväll här hemma. Njuter de dagar jag är ledig nu:)

//Sofie

Inga kommentarer: