17 juli 2012

Köket

Kom på att jag inga bilder visat upp på hur köket blev. Tyvärr glömde jag ju ta bra före bilder på de gröna väggarna vi hade tidigare. Men här hittade jag en bild jag lagt ut sen innan i alla fall. Men jag hittade några bilder (om än inte superbra bilder) på hur köket faktiskt såg ut från allra första början när vi köpte huset.

Titta och Se!







Innan var köket två rum, en köksdel och så ett matrum som låg bredvid. Den väggen slog vi ut och gjorde det till ett stort kök.

Nu när vi gjorde klart väggarna och de gröna försvann så är jag riktigt nöjd med vårt kök. Lite små saker som ska dit, matta, några hyllor, en tavla och så. Men vad är det mot allt det jobb det krävdes att få upp all panel, lister och för att inte tala om all målning? Ingenting. Fråga Pontus:)

//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Skaplig skillnad!
Inredningsmässigt-inte lika stor skillnad, ;)

Gardinerna vart också jättebra, de satt ju inte uppe när vi var nere, :)