12 november 2013

Hockeydax!

Sitter på plats i Cloetta Center och inväntar nedsläpp. LHC möter Skellefteå,  kommer bli en tuff match men det klarar Cluben:-)

Har annars jobbat idag med. Jobbar dag imorgon också men på torsdag blir det ett kvällspass för att bryta av lite.

Hunnit med en sväng till gymmet även idag. Får passa på när jag hinner å kan. Sen kommer det en vecka där jag kanske vara lyckas få in ett träningspass så det kan ju variera det där. Blev styrka jag körde idag. Jobbigt värre se vad mina muskler säger imorgon:-)

Nehe så mycket har jag å blogga om. Har lite annat jag skulle vilja skriva om men det får väl bli en annan dag. Kul med nåt inlägg som bryter av lite från dessa "vad jag har gjort om dagarna" inlägg.

Slänger upp en bild på världens godaste hamburgare. Eller i alla fall en av de godare. Ett måste när man är på hockey och ingen middag hinner äta hemma.

//Sofie

Inga kommentarer: