15 november 2013

Lite bröllopsuppdatering

Jag har inte skrivit så värst mycket om det kommande bröllopet. Ska jag vara ärlig känns det så långt borta och vi har redan bestämt en hel del. Långt ifrån allt såklart men en del.

Gästlistan är nästan klar, Pontus släkting Magdalena ska agera fotograf, lokal är bestämd, Jennie blir inte bara tärna utan får även rollen som frisör, brudnäbbar är också utsedda, Sandra blir toastmadame, Sarah ska sjunga vackert och i veckan nu så blev även kyrkan bokad, 6 juni så ringer klockorna:)

Och idag bokade jag in något annat väldigt roligt. Jag har bokat in en brudklänningsprovning hos Elsa Billgren! Den 22:dra februari är det så om det är någon som vill följa med vore det roligt värre:-)


//Sofie


3 kommentarer:

Jennie sa...

Jag vill om jag har möjlighet!!!

Jennie sa...

Tärnan måste ju nästan va med. :)

Cissi sa...

Jag skulle oxå vilja följa med om jag har möjlighet! :)