29 november 2013

Ny Matta

Funderar på att köpa en ny matta till Hugos rum. Eller faktum är att jag redan har köpt en ny matta till Hugos rum. Dock vet jag inte riktigt vad jag tänkte på för den mattan blev jätteliten när den kom på plats. Det behövs en större matta till det rummet. Innan har han haft en bilmatta som han fick i doppresent för 5 år sedan men den har gjort sitt så den har fått åka till soptippen.


Funderar på den här mattan från JYSK. Den ser så blek ut på bilden men när jag kollade på den i affären så var den i mycket starkare och klarare färger.

Kul med en ordentlig färgklick i rummet då alla hans möbler annars är vita. Tror det får bli den här mattan om jag inte hittar någon annan fin som kan passa bättre. Hela Hugos rum har ju blivit som nytt nu när han fick loftsängen och en annan byrå på plats. Klart grabben måste få en ny matta då också:-)

//Sofie

Inga kommentarer: