20 november 2013

Sova är den bästa medicinen

Blev inget skrivit här igår då jag mådde skit när jag kom hem efter en lång dag på jobbet. Usch alltså när man mår sådär dåligt. Gick och la mig efter jag tagit en jättevarm dusch. Då var klockan 18.15 och sen har jag sovit tills nu typ.

Många timmars sömn men så välbehövligt! Känner mig som en ny människa idag. Tur det jag som har jobb inbokat hela veckan. På't igen idag!

Det tråkiga var att jag missade fotbollen igår. Eller ja det gick ju inget bra för Sverige ändå. Hade även velat gå på en föreläsning igår men då jag mådde som jag gjorde och ingen annan ville/kunde gå med mig (ja plus att den höll på i 3 timmar vilket jag tyckte var rätt maffigt en tisdag kväll efter en heldags jobb...) så blev det inget med det heller.

Jag som hade som nyårslöfte att jag skulle börja gå mer på sånt. Tycker ju det är jättekul och intressant och det är ofta jag ser annonser om olika personer som kommer till stan och ska prata om olika saker/ämnen. Det var det roligaste när jag gick i skolan det var när vi fick gå på olika föreläsningar med inbjudna personer. Kommer ihåg när jag läste till undersköterska då fick vi gå på flera såna som var jätteintressanta. Lär sig mycket vilket aldrig är fel:)

Jajja får väl ta och avge samma nyårslöfte inför nästa år och se om jag lyckas bättre då:)

Just nu är jag glad att jag känner mig pigg och nu är det dags för jobb!

//Sofie

Inga kommentarer: