05 oktober 2015

Dags för ett inlägg i lilla bloggen

Hej lilla blogg!

Fullt upp har det varit så inte hunnit skriva här. Blev omkastat jobbpass igår med så gick en dagtur istället för delad. Gjorde egentligen inte så mycket, faktiskt rätt skönt att slippa jobba kvällen. Speciellt då jag skulle upp tidigt igen idag. Känns som jag bor på jobbet just nu. Är där varje dag. Imorgon är jag ledig men ska dit ändå för utbildning...

Men efter jag slutade idag så drog jag en sväng till gymmet innan det var dags för utvecklingssamtal med Hugo. Så roligt att höra hur det går för honom. Hugo är en vetgirig liten kille som älskar matte och som är väldigt allmänbildad och kan mycket för sin ålder fick vi höra. Värmer i mammahjärtat:-)

Efter samtalet drog Pontus drog för att hämta Leah hemma hos farmor och farfar och jag och Hugo tog en matshoppingtur innan vi åkte hem och lagade till middagen.

Vi har haft två väldigt trötta barn ikväll. Leah somnade ovanligt tidigt och Hugo ligger i sängen nu. Jag är också väldigt trött... Men ska slöa framför Top Gear en stund innan tvättmaskinen ropar att den är klar. Det är så konstigt för i det här huset när inte jag är hemma så blir det ingen tvätt tvättad överhuvudtaget. Mysko:-P

//Sofie  

Inga kommentarer: