27 oktober 2015

Godmorgon tisdag!

Är helt ensam hemma. Inga barn, ingen man nej inte ens hunden är hemma. Jag jobbade som sagt kväll igår så barnen var hos mamma och pappa och de ville även sova över där så det har de gjort inatt. Pontus är på jobbet och Poker är med barnen så jag är helt själv här hemma.

Tänkte haft sovmorgon idag men vaknade när Pontus åkte iväg så jag har varit uppe sen dess. Jag är rätt dålig på att sova länge. Det är skönt att bara att få vakna av mig själv och slippa ljudet av väckarklockan.

Jag ska alldeles straxt göra mig i ordning för att åka iväg jag med. Ska och hämta barnen och sen vidare för lekdejt hos Cissi med barn. Ska bli kul!

//Sofie
Kollade på "Fly With Me" medan jag åt frukost förut. Så underbar serie! TV:n brukar annars vara tingad av barnen på morgonen så inte så ofta jag får bestämma vad som ska ses så måste ju passa på nu när jag är ensam hemma:-) 

Inga kommentarer: