25 oktober 2015

Smoothie!

Igår var jag inne på Ica Kvantum en sväng och såg att de sålde en blender modell för halva priset!

Sen vår gamla mixer gick sönder för typ 2 år sedan har jag helt kommit ifrån att göra smoothies men nu så ska det bli ändring på det igen☺

Tycker det är supergott och man kan ju variera och göra så många olika. Naturell yoghurt brukar jag alltid ha som grund och sen välja några slags bär och sen banan. Det är favoriten.

Men är det nån annan som har tips på någon god smoothie man kan göra? Kul att prova olika då jag har lätt att snö in på och göra samma gamla vanliga favoriter☺

//Sofie 


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa! Min superdrink mot inflammationer är asgod! Sojayoghurt (vanilj), björnbär, kanel, kokosgrädde o lite proteinpulver i det så är det även perfekt efter träning el när sötsuget slår till���� //emme