03 oktober 2015

En ledig lördagskväll

Jag skulle ha jobbat 12-21.15 idag men blev ett dagpass istället så slutade vid fyra i eftermiddags. Rätt skönt då jag fick en ledig kväll☺

Åkte direkt efter jobbet till Jocke och Tina där övriga familjen befann sig. Pontus skulle hjälpa dem med att byta deras garageport så jag och barnen har roat oss med att åka sparkcykel och leka i lekpark under tiden☺

Blev bjudna på jättegod mat här med! Egengjord pommes med viltsvinskött. Så himla gott. Nu sitter jag i soffan och passar på att kolla in LHC-HV medan vi är här. Vi har ju inte de kanalerna hemma så får passa på att kika på matchen här innan vi ska åka hemåt.

Imorgon är det upp tidigt för jobb igen så blir ingen sen kväll ikväll. Jag är rätt trött faktiskt så kommer somna gott sen när jag får lägga huvudet mot kudden.

//Sofie


Inga kommentarer: