10 oktober 2015

Jobbhelg med ledig lördagkväll!

Åh vad dagen på jobbet var seg idag! Så skönt när jag fick sluta och åka hem till mina ❤. Pontus var i röjar tagen ute i trädgården när jag kom hem. Han skulle fälla ett träd utan för staketet och lyckades få med vårt äppelträd som stod innanför...suck. Känns lite trist då vi inte har så många träd på tomten. Hoppas det lilla äppelträdet vi fick i bröllopspresent vill växa till sig snabbt nu så det inte ser helt tomt ut.

Barnen och jag hade filmmys i soffan som resulterade i att jag och Hugo somnade. En riktig skön tupplur! Den behövde jag☺

Ätit god mat ikväll och Leah ville baka kladdkaka så det gjorde vi som vi ska äta här nu snart. Lite lördagsmys med familjen trots jobbhelg☺

Så nu ska jag umgås med dem och inte skriva här mer. Hoppas alla ni andra också har en bra lördagskväll!

//Sofie


Inga kommentarer: