26 oktober 2015

Höstlovet har börjat!

Lyxade till det med mysfrukost ihop med barnen imorse för att fira in att de har höstlov den här veckan.  

Jag var på spinning innan på morgonen och efter jag varit där så stannade jag förbi ett bageri och köpte med nybakta frallor hem som vi åt till frukost. Mumsigt värre☺

Hade en väldigt lugn och skön morgon/förmiddag. Jag är helt död i benen idag. Var ju även ute och gick långpromenad igår med Poker plus klippte gräsmattan (var tvungen att klippa en sista gång för säsongen då det var så högt...) och sen spinning på det var kanske inte så snällt mot benen.

Nu är vi hemma hos mamma å pappa en sväng. Barnen ska få vara här då jag börjar jobba om en stund och jobbar hela kvällen. Vi ska äta lite lunch ihop nu innan jag måste bege mig av mot jobbet.

//Sofie


Inga kommentarer: