16 november 2016

Appen funkar igen!

Äntligen lyckades jag få igång appen! Så handikappad jag känner mig när den inte fungera. Skriver ju mest från telefonen.

Orkar egentligen inte skriva så mycket. Jag la mig just i sängen för att invänta en god natts sömn. Pontus har byts ut mot två andra sängkamrater. Kajan och Poker har ockuperat husses sänghalva☺

Har jobbat idag och hade stängning så slutade sent. Har slutat sent varje dag den här veckan och gör så även imorgon. Lite slitit men men på fredag hoppas jag kunna sluta tidigt.

Inte hunnit nåt annat än att göra kvällsbestyren här hemma. Jo jag vek den sista rena tvätten. Skönt att ha den klar innan det är dags att vika nästa omgång. Skulle behövt hunnit förbi och lämnat in telefonen men får försöka ta det imorgon istället.

Nu ska jag slökolla på QI innan mina ögon släcks av trötthet.

//Sofie


Inga kommentarer: