13 november 2016

En present till far på hans dag!

Idag är det alla pappors dag! Grattis till alla er och särskilt till min egen och mina barns pappa. Ni är bäst❤

Hugo och jag vaknade tidigast (och först) imorse så vi drog och köpte gofrukost som vi sen åt tillsammans. Mysigt att ha en lugn morgon här hemma med bara familjen. 

Barnen och jag pysslade även ihop det sista med Pontus farsdagspresent. Jag kom på idén för jättelängesen och hade först tänkt det som en julklapp men kom på att det blir ju i fel ordning. Så det fick bli en farsdagspresent istället☺

En adventskalender med olika sorters öl var det som han fick. En gammal ölback som jag fyndade för 20 kr som barnen pyntade till och sen 24 olika ölflaskor. Det blev till en perfekt kalender.

Pontus blev glad och barnen tyckte det var jättekul att få greja med presenten. Roligast var nog att få gå på systembolaget och välja ut så många olika ölsorter. De gick helt efter vilka som hade roligast flaskor. Nu får vi hoppas de är goda också men enligt Pontus finns det ju inga äckliga ölsorter☺

//Sofie


1 kommentar:

Jennie sa...

I vår källare står det 24 ölflaskor nu som mamma ska ge sin karl. :)