12 november 2016

Framme i Haninge

Vi kom hit igår kväll till ett riktigt vinterland. Hemma har vi också snö men här är det ju en aning mer. Jag och Pontus tog en morgonpromenad med Poker och Leon i vagnen. Fick lite flashbacks till när jag alltid var ute och gick hundpromenad med barnvagn. Har ju gått några mils promenad genom åren med barnvagn och hund. 

Vi fick även riktigt gofrukost här bestående av fattiga riddare. Jag har inte ätit det på flera år så det var riktigt gott. Bra uppladdning för dagen☺ Tror det blir pulkaåkning och sen åka och besöka en affär för att köpa en viss grej.

Även haft mysmorogn med alla kusinerna sittande i mitt knät (typ). Så roligt då jag satt själv med Leon men rätt som det var satt alla barnen runt mig. Så mysigt❤

Ikväll åker vi hem igen men inte förrän sent. Får passa på och njuta av vår lediga lördag här nu som dessutom bjuder på väldigt fint väder. 

//Sofie


Inga kommentarer: