28 november 2016

Inväntar "Historieätarna"

Vilken dag! En sån där dag som verkligen gått i ett. När jag stod där på Willys parkeringen och lastade in matvarorna i bilen fick jag bara nog. Sket i att jag hade träningskläderna på mig och var redo för gymmet. Jag orkade bara inte. Knappt jag orkade åka hem och packa ur alla varorna.

Orkade hem gjorde jag men packa upp allt fick Pontus göra. Jag satte mig och åt mat, duschade och sen på med myskläderna. Nu väntar jag på att favorit programmet ska börja. 

Börjar lära mig det här med att bromsa och inte bara köra på. Jag kan ha ångan uppe och hinna med och göra massa saker men när det känns som musten är på väg ur mig då gäller det att jag stannar upp. Det är så mycket med allt hela tiden så man kan omöjligt hinna/orka allt. Så är det bara.

Träningen är tyvärr det som fått ta stryk, det som egentligen ger mig mer än tar. Fast så är det ibland. Det kommer en ny dag imorgon. Kan inte ha ångest över att jag inte hinner med allt jag vill det vinner jag inget på.

Åh nu börjar det snart här! "Historieätarna"= Det bästa med måndagar☺

//Sofie


Inga kommentarer: