22 november 2016

Så himla tomt

Efter jobbet idag kom jag hem innan Pontus och barnen. Öppnade dörren och bara väntade på att höra ljudet från en glad hund med svansen viftandes komma och möta mig. Men det kom ingen hund...

Plockade ut diskmaskinen och tog fram Pokers skålar som vi diskat. Hällde upp vatten i den ena och ställde ner på golvet, som jag alltid gjort. Kom på mig själv och då kom tårarna. Det är så tomt! Han var en i familjen och han fanns alltid där. Det är galet hur mycket jag (vi) saknar honom❤

Åkte sen till gymmet vilket var skönt för både kropp och knopp. Skulle ha plockat undan Pokers alla saker idag men vi har inte hunnit/orkat. Vi tar en dag i taget här hemma. Orkar inte stressa med nåt nu.

Nu ska jag däremot krypa ner i sängen och kika in utbudet på dumburken. Sen sova vilket jag ser fram emot.

God natt på er.

//Sofie 


Inga kommentarer: