24 november 2016

Seg och ingen matlust

Jag är helt seg. Jag som är effektiv av mig och får så mycket gjort är raka motsatsen just nu. Pontus han har ingen matlust vilket är helt tvärtemot hans vanliga jag. Vi är lite slitna efter måndagens händelse...

Idag slutade jag (för ovanlighetens skull) innan Pontus så jag fick äran att hämta kidsen. Så mysigt att få hämta och inte bara lämna som det annars brukar bli.

Fått en del gjort här hemma men mest tagit det lugnt. Har ingen ork eller energi som sagt. Middagen ikväll bestod av en familjepizza till barnens lycka. 

Jag har hoppat i favorit T-shirten att sova i och ska snart släcka ner allt här. Fick meddelande om att jag fått reservplats till spinningen vid 06 imorgon så måste ju orka upp till den. Sen väntar besök hos ögonläkare och memira. Domedagen då jag ska få reda på om jag måste göra ytterligare en till operation. Usch jag vill det inte. Eller orkar.

//Sofie


Inga kommentarer: